Sandra Övik Ellen Finland

Hej, jag har inte skrivit på typ 100000 år på renholmeen, (sandra som skriver). Har typ glömt bort att den finns men det ska ändras :). Idag ska iaf jag till övik med mamma Jonas och Isac. Vi ska kolla på en starwars utställning typ. Kul kul :).  Ellen åkte till Finland igår kl:19.00. Så om hon inte skriver på typ en vecka så äre för att hon är där. Min kamera har ju inte funkat, pga av att det inte går att ladda den :(. Men nu har jag tagit min gamla eller det är pappas, men jag får låna den hur mkt jag vill :). Men det dåliga med den är att, man måste byta batterier jätta ofta. För det är ingen laddare till den.. :/. Nu ska vi typ fara så jag måste nog säga hejdå nu, men jag slänger in en gammal bild som var på gamlakameran, ciao.


Det är en bild på vår förra katt Chaplin. Han som blev påkörd :(.
R.I.P Älsklings kisse. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0