Ellen is back on track!

Kolla så duktig jag är! :D Jag skriver. Sandra sa i förrgår tror jag att jag aldrig skriver här, och det är väl inte så konstigt att jag inte skriver om jag har glömt bort att bloggen ens existerar!! Haha, men nu är Ellen back on track. :)
idag var jag och Sandra och badade och hoppade studsmatta, självklart ade Sandra med sig kameran så det blev en del bilder. :) Sandra är ju hos mamma, så jag vet inte om vi får se några bilder, än iallfall. Men håll er uppdaterade så ser ni ju! Näe, men nu ska jag pinga vår blogg, läsa lite bloggar. Sen blir det nattinatti om jag kan somna för jag somnade på soffan i ca 1 timme, så vi får se hur det blir med sova. Men ha en trevlig fredag! Dagens outfit; www.kallamigellen.blogg.se för er som är intresserade ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0