Kanot

Heej,
Det går inte så bra med våran blogg jag hinner typ aldrig skriva för att jag är mest ute och ellen kan typ inte skriva för att hennes brorsa har datorn hela tiden, men det löser sig jag ska försöka att skriva mer. Om ni vill veta vad jag gjorde idag på själva dagen så kolla på min blogg www.seandra.blogg.se . Men ikväll så har jag paddlat kanot med Ellen och Philip vi badade på ett stället eller jag och Ellen gjorde det men det var kul endå, sen så skulle vi paddla hem och vi höll på attt förfrysa om våra händer haha :P , Men nu så har jag duschat och har på mig pyjamas och tofflor så nu fryser inte jag , men nu så ska jag fixa med några bilder hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0