Ännu en perfekt frukost!

Toppenfrukost, med gröt hos Sandra ännu en morgon! :) Det känns nästan som om jag bor här 24/7.. Men det gör inte så mycket. I kväll är det träning, innan de ska jag till Zacharias dagis och kolla på hans "picknick". Jag och Evelina ska ta dit några köttbullar och lite fika, så ska dagiset sjunga lite & det ska jag filma. Sen ska vi fika. :)
 Igår var jag med Tove&maja, Rebecca & Jennifer. Vi bakade (som alltid), idag en chockladbolletårta. Den tog slut på några sekunder! ;) Det var chokladbollssmet som man plattade ut till en botten, sen hällde man glasyr, pärlsocker & kokos på. Det var gott.
 På söndag fyller fjortis. 14 år alltså, ska bli kul. Jag önskar mig en digitalkamera eller en egen dator & bullar såklart! :D Vi börjar tio över 12 idag, men det gör inte Sandra så hon måste fara till skolan nu. Vi ses!
Puss /Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0