Äntligen fredag

Åh, äntligen är det fredag!! Gu så skönt, har längtat hela dagen på att det ska bli helg. Dagarna går så sakta nu när man närmar sig sommarlovet. 10 juni, jag längtar! Vi hade spanska prov idag & jag hade faktiskt pluggat (för första gången) så det gick hur bra som helst. Jag var klar på 20 minuter, så jag gick ut. Sen var gick alla så då var bara Maria kvar så jag fick gå in till henne. Hon fastnade på några ord som man skulle komma på, men jag tror hon klarade sig bra.. Vi får tillbaka dom på språkvalet på måndag, jag är typ nervös!
 Pappa & Isac har farit bort över helgen, så ingen Isac som sitter vid datorn, skönt som attan.. :) Har inga planer för helgen, fika hos jennifer imorgon med några kompisar, måste hem ganska tidigt för mamma behöver hjälp med hundarna.. men det ser vi imorgon. Ses! :)
Puss /Ellen

Kommentarer
Postat av: linnea s-w

svar: okej^^ dom var iaf söta båda två!

Tack! :D

2008-05-16 @ 22:29:53
URL: http://missawesomeness.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0