Fortfarande söndag fortfarande glad!

Hej igen ! ♥nu är det Sandra som skriver så att ni alla vet, jag och ellen va nyss ute och hoppade studsmatta och mer kan ni läsa om det på min blogg www.seandra.blogg.se. Men iaf så har vi bok redovisning imorgon jag ska redovisa om en bok som heter "klicka här" de handlar om en tjej som börjar 7an och på slutet så gör hon bort sig den är väldigt pinsam tycker jag men den är väldigt bra :) annars så är det inte så mycket vi har i vecka vi har ju haft matteprov o det klarade jag :] (skryter lite nu ) haha men ja nu så är det inte så mycket mer vi hade ett geografiprov för några veckor sen som vi inte har fårr veta ennu håller tummarna på att det har gått bra :), men nu ska jag kolla lite i alla andras bloggar. Så vi får se om jag skriver något mer.


Hejsvejs / Sandra 


Ojj jusste här är en bild från frankrike den är super söt tycker jag de är linnéas hund Pepsi tror jag att det är dom har två likadana ( Pepsi & Kiara) men nu måste jag sluta skriva för att nu ringer det hejdå.

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0