Hej alla glada!

Nu är det Sandra som skriver. Har skrivit på min blogg vad jag har gjort i skolan och så men jag måste ju skriver lite här också :), hade idrott och redovisning idag. Bokredovisning och det gick jätte bra enligt mig, jusst nu så väntar jag på att min kamera ska ladda klart så att jag kan gå ut och ta lite bilder. En annan sak jag också väntar på är att få veta vars Ellen håller hus skulle ju vilja vara med henne nu. Så att om du Ellen ser det här så kan du ju ringa :) !
Men nu ska jag piffa upp den här bloggen lite med några sommar bilder.
Hej så länge / Sandra


image6
©Sandra
image8
Vet inte riktigt om den där hör till sommar men den är lite söt men endå läskig (det är en åsna) ©Sandra

Kommentarer
Postat av: ..

öö vad äredär :P ser nästan ut som en hare xD

2008-05-13 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0