Hej och glada miner

Hej igen!
Jag var nyss med Tina, Colle & Sjödda va tvungen att fara tidigare för att jag hade inte ätit nån middag ;p så de sitter jag och gör nu det blev en billys hehe.. Jag var och fotade lite innan jag for också så här kommer några av dom bilderna


image24
Alla bilder är tagna av mig Sandra. Ja det var nog allt jag hade att säga och visa men nu så måste jag strax sova ska upp halv7 imorgon. Så godnatt allihopa sov gott! Ni får ursäkta att det blev ett likadant inlägg som på min blogg min dator ville inte spara så att allting försvann så då kopierade jag och då gick det bättre. Aja hejdå!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken söt katt!:)

Ha en toppenbra fortsättning på dagen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0