Idrott, idrott med BBBBB-ssssooon! :)

Ska dra iväg till ett matteprov som börjar om ca. 30 minuter. Men först måste jag ta mig till skolan, efter matteprovet får vi tillbaka spanskaprovet, det längtar jag till! ;) Sen har vi IDROTT! Det är faktiskt första gången jag längtar till idrotten (förutom när det är bad). 
Träningen igår var helt OK, och dagen med. Vi gjorde en rondatövning som var jätterolig, hoppas vi kör den igen. & så blev jag så glad när jag äntligen lyckades göra salto från bordet. Det har jag aldrig klarat utan att den ska va typ i marken! :) Så det var kul.  Det blev varken ett roligt eller långt inlägg. Men det är bättre än ingenitng? :)
Massor av pussar & kramar /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0