Klassresa imorgon !

Hej alla glada!
Idag har det varit en rätt så lugn dag , loggbok film lite redovisningar osv..
Efter skolan så var jag med Emma och Tina och vad vi gjorde kan ni läsa på min blogg. Ja imorgon är det klassresa vi ska till skellefteå och vi ska på bodaborg och bowla , ja minns i typ januari att man sa ba a nu är det ungefär bara 4månader kvar, och nu kan jag verkligen inte fatta att det är imorgon :O! Men de är imorgon och det ska bli jävligt kul!!!! :D Idag så har jag också varit typ svimfärdig iallafall efter skolan det blir som när jag ställer mig upp fort så känns det som att jag ska ramla, men mamma sa att de va normalt för att de va andra hon kände som de hade hänt samma sak för , de va typ att blodet hinner inte komma upp till hjärnan elt nått sånnt så att de går över. Men nu så ska jag kolla lite på andras bloggar. Nu är jag också lite tråkig som lägger upp samma bilder här som på min blogg men dom är så himla roliga om man får se i verkligheten hur vi gör, hahah
Aja hedjå / Sandra


image27

image28

här kom också en till bild som inte finns på min blogg, haha!
image29
Det är emma som lite n hon var så jävla söt :] ! www.skipbo.blogg.se !

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Sköan bilder :)

2008-05-18 @ 19:04:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0