Mission impossible: Camera lost

Hur jag än letar och söker så finner jag ingen kamera i det här huset. Typiskt, när jag behöver en kamera som mest så hittar jag den inte. När den alltid annars brukar ligga framme.. Jag tänkte nämligen ta kort på några fina blommor och våra fina gröna träd här på min gård. Men ni får tänka er gula påskliljor, några blåsippor eller vad dom där blå nu heter och lite träd som har slagit ut! :) Jag behöver bara titta ut genom fönstret för att få se den bilden. ;)

Idag är det mååndag och jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Är hemma ifrån skolan idag.. Jaja, men jag ska se vad jag kan göra, leta kameran. Plugga lite spanska ska jag iallfall, har prov nu på fredag. Usch..
Måndagshälsningar /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0