Morsdag solen skiner kan det bli bättre?

Hejhej,.
Var ju på kulturnatta igår ni kan läsa på min blogg om vad vi gjorde och ni kan också se lite bilder :)
Emma ringde och väckte mig för typ en timme sen jag brukar egentligen inte sova så länge men jag gick och la mig ganska sent igår. Idag då som ni kanske förstog så ska jag vara med Emma, Och som jag skrev på min blogg så känns det som att det är sommarlov  jag längtar till sommarlovet men endå inte för att gustav byter skola och vår fröken kommer vi ju inte att ha på skärdgårds, ja vet att de låter konstigt att jag inte vill lämna vår lärare men hon är speciell :) ! Men nu så ska jag försöka göra mig i ordning och sen åka till emma om ett tag vi ses.
En annan sak ni borde se är ju att vi har bytt header vi har inte riktigt hunnit fixa alla färger men ni får välja vilken vi ska ha vår gamla eller vår nya.


gammla:                 nya:  

så börja rösta hejdå. ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0