Not found

Kameran är fortfarande borta. Men godmorgon iallfall! :)
Jag ska snart ringa Sandra och höra när jag ska komma, hon ska ju till skärgårds idag på språkval nu på morron. Hur som helst så vaknade jag ca. 5. Min väckarklocka är helt störd så den ringde två eller tre så jag vaknade automatiskt klockan fem. Jag hörde när pappa for till jobbet ungefär halv sex & då trodde jag att den var sex, så jag läste i en halvtimme sen gick jag ner på toa och då såg jag att klockan bara var sex. men det är lungt. Näe, nu ska jag lägga in några bilder på bilddagboken för jag ska ha dom till skolan så hörs vi. :) Skriver ett inlägg vid halv elva/elva. :)
Puss /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0