Ny header! :)

Här är vi nu, jag & Sandra. :) Med en ny blogg, header och allt det som hör till. Vi kämpat med den sen klockan 3 ungefär, och en timme sent igårkväll, efter jag hade fixat Sandras blogg, eller jag hjälpte henne.
Vi var på RM idag och kollade på de 9 lag som kom vidare från igår. Örebro vann & jag hejjade faktiskt på dom. Det var roligare att titta idag eftersom det inte var lika många lag idag som igår, och alla var jätteduktiga. Efter "dam finalen" var det "mixed final", där var A-truppen med och dom kom 3:a. :) Själv kom dom ju på plats 34 igår, av 38 lag. Men dom hade nyss lärt oss varven och sånt där, så jag var helnöjd eftersom dom inte kom sist!
Citat: -Tack för shyssen, Kalle. - Ojj, jag såg henne inte. - Hur kan dom veta hur stora mina lår är?
haha, det har varit en bra helg & alla gymnaster har kämpat på bra. :)  Puss&hej /Ellen

Kommentarer
Postat av: emma

haha men söött ellen :P
vadå att du inte kom sist?, dömerom alla för sej eller :O?

2008-05-11 @ 17:19:15
URL: http://muppp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0