on my way

Åh, gud så bra Phil collins är. Vi sitter här & lyssnar på on my way (björnbröder) & two worlds (tarzan). Hur skön som helst! :) Snart ska vi iväg till skolan, skönt med fredag. Jag orkar vekligen inte med högstadet jusst nu. Hur drygt som helst & jag har inte sovit så bra på sista tiden.. Vaknade halv 6 imorse. Är hur trött som helst nu, jag kom till Sandra halv 7 imorse, jag hade ingenting att göra så jag orkade inte vara hemma.. Vi åt gröt idag, igen! :)
 Igår snöade det! Helt sjukt ju, vad hände med holmsundsvåren? Nu är det 4+ ute & i helgen kanske det ska bli minus. Jag vill inte, snöar det eller är -grader så gråter jag! :P Jag önskar mig bullar & choklad & pengar. Det är typ det ända, jag vill ha en vanlig digitalkamera, som är lätt att bära med sig. Därför vill jag ha pengar (A) Åh, gud va gott med Mars, eller center. Mmm, fjortis på söndag! :)
Puss /Ellen
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0