Sandra här !

Jag glömde att skriva när Ellen skrev som va typ för 1min så jag skriver lite kort nu, ja elle nskrev ju om vår nya header som jag o elleeen blev ganska nöjda med :) öhm vad kan jag mer säga jo ellen ska äta här idag och vi ska äta KORVSTROGANOFF!!!!!!!!!!!!! jag älskar den maten :] den är super gott .Glömde att säga att nästa helg är helt proppfull också vi ska ju till bodaborg med klassen och de är jag as taggad till :D ! Här är också en bild på några från klassen.Men nu måste jag gå ska kolla några andra grejer vi ses.
image4
 

Puss & kram /Sandra 

Kommentarer
Postat av: emma

så jävla fin header endå :O :)
fan va fubbit, jag vill åxå till bodaborg eller äventyrshuset kallarom de typ nu :/ ;D

2008-05-11 @ 17:21:53
URL: http://muppp.blogg.se
Postat av: diana

HAHA FIN BILD:p EMMA äre nån av dom där du gillar?:) hehe'!!

2008-05-13 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0