Ute med Penis & Beccy

image31Hej alla glada & ledsna!
Idag har varit en bra dag. Jag och mamma hade en diskussion om cykelhjälm, den varade i 1 timme. Men det slutade med att jag for utan cykelhjälm, fast jag inte skulle få. Cyklar du så har du hjälm, annars går du. Mamma, mamma. Hon förstår sig inte på tonårsvärlden.. Jag cyklade till Jennifer där jag fick bullar, och annat gofika. Sen for vi och skulle spela fotboll, men det blev inget så vi for till djupvik och kastade sten istället. Sen kom Ante & Ludde, sen for Ludde & sen for vi. Ante blev ensam. Vi for hem till Jennifer och fikade lite till på studdsmattan, sen for jag & Rebecca hem. Mamma sa inget om hjälmen, hon sa bara att jag skulle gå ut med Miina, så det gjorde jag. Fast först åt jag 2 muffinsar & ett glas citronvatten. Mycket fika idag & lika mycket imorgon, ush.. jag känner mig tjock, men det får man vara ibland.
Pussar & Kramar /Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0